Good and bad

Myser framför TVn innan det är dags för sängen.

Började jobba kvart i tio idag. Hittade först inte rätt då jag inte förstod vägbeskrivningen. Det var iaf ett trevligt ställe.

Annars har dagen flytip på med både bra och dåliga saker. Ringde på en lägenhet idag, ska antaglegen kolla på den på söndag. Det låter ju inte fel. Min box hade tydlgen lagt av. Crap, har inte riktigt pengar att lägga på en ny nu. Jobb på lördag blev inställt tillsvidage. Det gillas inte heller. Mamma frågade om jag ville med till Ullared, dit beger vi oss i början av november. Här ska handlas inför flytt (det börjar ju närma sig) Var på badet och om man har tur så kanske dt blir lite jobb där med. Som sagt både bra och dåligt.

Efter jobbet körde jag iaf till Anders för lite mer Scrubs. Det blev kvällsmat från Max (greenburger) mycket gott.  Tackar för det. Alltid trevligt.

Nu ska jag snart hoppa i säng då jag tänk gå upp tidigt imorgon för att först simma och sedan skicka iväg lite ansökningar och annat skoj.

 


Kommentarer
Postat av: Anders

Alltid trevligt att ha dig här :P

2010-10-14 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0