Working

Igår tänkte jag gå upp i god tid för att få mycket gjort innan jobb, klockan ringde vid åtta och jag vaknade men inte steg jag upp för det. Haha nej jag började se en film. Fick dock en del saker gjorda innan det bar av till jobbet. När jag var klar på jobbet körde jag hem till storebror en stund. Mycket trevligt. Körde hem och bumsade rakt ner i sängen. Trött !

Dagen idag har jag spenderat med olika serier innan jag begav mig till jobb. Ringde även på ettköksmöblemang, så imorgon kör jag och Ingrid till Lund och hämtar det. Nu saknas bara lägenheten för resten har jag. Håller tummarna för en jag lämnat intesse på. Den var perfekt. Nog om det. Efter jobbet körde jag hem, käkade och har nu återgått till mina serier.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0