What comes around, goes around

Fick hem lite filmer och böcker från CDONs stora rea idag. Det gillas !

Dagen har väl inte varit den bästa men det kan ju bara bli bättre då. Jobbat på Coop igår och idag. Dåligt med folk tycker jag. Och alla har frysen full. Haha, jaja om de säger det så. Det blev ingen simning varken idag eller igår. Var helt slut i kroppen när jag kom hem från jobbet (står upp hela dagen). Men imorgon tänkte jag sticka upp och simma några längder. Kanske sola lite efter det, det var så länge sen nu. På kvällen drar jag iaf till Ingrid och sen blir det Öja. Lovely!

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och börja läsa lite i Numbers, den verkar sjukt bra.  Nattinatt mina vänner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0