bad hair day, no shit !

Jag har funderat på varför framtiden alltid är vit. Ni vet alla filmer har vita byggnader med vit inredning och alla har vita kläder. FULT och skumt. Varför är framtiden vit?

Nog om det. Igår var My här och vi bara tog det lugnt, gick en runda på Boan. Härligt. Spenderade kvällen framför tvn med sötis efter att jag gått en runda med kusskuss. Skulle boka resa till Englad med helt plötsligt hade priset gått upp 300kr. Blä får helt enkelt leta vidare. Andra datum kanske.

Idag har jag varit duklig, handlade, damsugade och gick en runda med Lily. Nu ska jag snart bege mig till Ystad och Anders place för massa scrubs och annat kul.

Från en sak till en annan. Jag har börjat tappa en massa hår (!) WTF liksom, och det känns skit. Köpte dyra kosttillskott igår och ska ta dem i två månader. Håll tummarna att det fungerar. Vill inte direkt bli skallig. Snyf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0