I want to kill someone

Jippi för detta gör ju en på bra humör när man ska sova. Tänkte bli lite glad och kolla lönen då jag fått lönebeskedet på mail. Tjii fick jag då lönen inte stämde och saknade hela 1410kr. I med det stämmer inte den totala inkomsten heller och semesterersättningen som betalas ut med sista lönen stämmer inte heller. Jippikayeymotherfucker! Klart att de kan ha gjort fel men nu när säsongen är slut blir det genast svårare för mig att få tag på någon som ka fixa det. MÖG!!

Inte nog med det så har jag tidigare idag varit hos tandläkaren och slängt ut lite pengar och bråkat med datorn som envisades med att inte starta på en halvtimme. Fuck this day!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0