nothing bad without somting good, right?



Jepp ni ser själva, detta lyckades jag med när jag skulle fixa frukost imorse. Klever Kimmie, för ägg är ju så lätt att torka upp. NOT! Kill me now typ. Men men Jag fick iaf en väldigt fin bild (om det nu kan vara till någontröst) haha.

Kvällen kommer bestå av grillning med Töserna, (beroende på om jag får ihop och igång grillen vill säga) först ska jag bara hinna städa, diska (torka golvet, ägghelvete) och kanske men troligt vas inte hinna duscha.

Jag måste ju tillägga att jag jobbar till fyra och ska sedan hinna allt innan kl 17.30 och troligt vis lär jag inte vara hemma för äm halv fem. Wish me luck. ;)


Kommentarer
Postat av: Anders

varför skulle du inte hinna? finns väl inget som inte du klarar av?

2011-04-30 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0