Not a very good idea.

Nä skäms på mig. Vad hände med den där blogga varje dag oden jag hade? Nåja ni får nöja er med detta. Idag har jag varit själv på jobbet och då tänkte jag passa på att plugga när det ändå skulle finnas dö tid. Men nej då. Varför plugga när man kan vara inte på Facebook, läsa bloggar och fixa med adressändring och annat kul. Boken ligger fint här framför mig jag hör hur han viskar att jag ska läsa honom och det är nu bums. Men jag väljer att ignorera då jag inte alls har någon lust att plugga. Missförstå mig inte. Jag är överlycklig över att ha börjat plugga tre ämnen som verkligen intresserar mig. Men boken är på engelska liksom kursen. Inte för ´jag har några problem med engelskan, men det är trots allt en faktabook om Web Design. Hur som helst så ligger den här och skriker på mig, men jag fortsätter ignorera den. Istället står jag nu här och bloggar och tänker på mat. Hmm McDonalds hade varit super ikväll. Men helt ärligt så är väl det inte den bästa iden jag har haft. Hur gick det med den där bantningen (snarare nedskärning på enorma portioner och för mycket små ätande) och träningen jag skulle börja med. Inget vidare nejh och här står jag och tänker på McDonals. Fy på mig.

Tro nu inte att jag inte jobbar bara för ag bloggar innan jag slutat nej nej. Detta inlägget tog inte mig 2 minuter att skriva direkt snarare en halvtimme då kunderna kommer först. Men nu ska jag slå igen "portarna" eller ja låsa dörren, fixa kassan och sen drar jag hem. McDonald först kanske? xD

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-02 @ 10:52:17
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0