Step on it

Eftersom min kollega fortfarande är sjuk (stackare krya på dig) blev det jobb sex dagar denna veckan. Slutade dock lite tidigare igår så jag kunde köpa mig något nytt inför kvällens utgång. Blev faktiskt nöjd.

Kläderna ligger nu framme eftersom jag är så virrig när jag stressar. Kommer väl vara hemma vid halv fyra och då måste jag ut och gå med hunden. Sen ska jag hinna dusha, äta (ivanliga fall leta kläder) sminka mig, fixa frisyren (det kan ta tid), lämna hunden för övernattning hos mormor och morfar och allt detta innan halv sju då jag ska vara hemma hos Sandra. Skam den som ger sig, det ska gå. Det är väl bara att ställa in sig på turbofart och köra på.

Det ska verkligen bli kul ikväll, länge sedan man träffades. Ser framemot en toppen kväll med de bästa.

Frågan är nu bara vad man ska äta ikväll, tror ju inte att jag hinner laga någonting och pasta har jag ätit flera dagar i rad nu. Ideerna på vad man kan ha till börjar ta slut. Tror nästan att jag beställer en pizza eller köper en super god hamburgare på Guns grill. Mums. Nu blev jag allt hungrig. Det var ju inte bra. Slutar ju inte för än tre.

MAT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0