what a wonderful day

Har haft en toppen dag!
-
Började dagen med att gå på bokrean och hittade en hel hög med bra saker till bra pris. Sedan motte jag upp Ingrid och vandrade till Snuggles och fikade med Natta. Först Chillichees bulle med varm choklad och sedan en mumsig kladdkaka. Spenderade typ två timmar där innan vi vandrade vidare till mina nya favorit affär. Hittade underbara möbler där, imorgon ringer jag och ställer undan dem. Jag SKA ha dem, så är det bara. Vi sa hejdå till Natta och besökte kupan där jag hittade en vaker ljusstake. Sen hoppade ingrid på bussen och jag körde till Olssons basar. Hittade lite smått till lägenheten där med men köpte inget. Men på Torsdag ska jag ta mig en runda på diverse ställen för att köpa mig de där perfekte sakerna.
-
När jag kom hem gick jag en runda med Lily sen körde mamma och jag och handlade. Inhandlade en massa saker till kylskåpet (och förrådet) som ska fyllas på Måndag. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0