Done

Designen är så gott som klar. Bara lite småsaker kvar att fixa och det kommer det med. Men nu borde jag sova. Jepp borde men kan inte. Jag är så jävla för bannad på folk som skiter i sina vänner. Var tog lojaliteten och moralen vägen? Jag gissar på att den inte existerar mer för er. Jag tycker bara det är sorgligt nu.
Ingen ska komma och säga att jag inte försökt för det har jag, jag har räckt ut en hand, två förlängt mina armar men inte fan får man nått tillbaka för det. Löjligt. Otroligt löjligt. Ta reda på fakta och tänk på vad ni gör.

Nu ska vi tänka glada tankar, jag har beställt allt kursmaterial till mina kurser som börjat idag. Nu ska jag njuta, plugga och längta. :D
Älskar er mina underbara vänner. Ni vet vilka ni är. <3

Kommentarer
Postat av: IDA-MATHILDA

Gud vilken underbar bild! Och sedan måste jag också påpeka att din header/design är supersöt! Jag gillar verkligen färg (som det kanske syns på min blogg, hehe) och gillar däRför andra bloggar som är färgglada :D



KRAM FRÅN BALLONGPARADEN!

2011-02-02 @ 10:55:25
URL: http://ballongparaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0