I forgot

Då ska vi se, vad har jag nu haft för mig i år? ;P Haha

Började året i Sjöbo, trevligt nyårsfirande med trevligt folk. Somnade tillslut framför tvn med musiken på full volym (men vad stör det när man är trött?).

Årets första shoppingrunda blev med mamma på XXXLuts och efter det burlövscenter där jag för övrigt köpte julsaker för massa pengar med 75% rabatt och summan slutade på 400. Det gillas.  Med mig hem hade jag även småsaker och en tavla från Luts till nya lägehenten, lite kläder, som jag somvanligt itne hittade på rea. Men vem bryr sig. Jag kan ju unna mig ibland. ;)

Det har iaf varit underbart med långledigt från jobbet, detta firades med utgång i Onsdags. Först förfest hos Jojjo med en massa folk man inte träffat på år och dar (får allt se till att hitta på något igen) och sen vidare till Tingvalla där alla av någon anledning bara försvann. Hmm, men kul var det, dock inte när en viss person fick för sig att ringa och kolla MER än en gång så man hade kommit hem (låg redan och sov, hade precis somnat om när jag fick de samtalen) men det var dock omtänksamt.

Torsdagen blev itne somplanetar så jag spenderade hela dagen framför TVn med en ny TVserie. Käkade god mat och bara tog det lugn sista dagen på "semestern".

Igår jobbade jag mest men spenderade kvällen med Annika. Först blev det kinamat som vi pratat om i evigheter (ett år?) att vi skulle gå och käka. Gott var det och billigt. Det gillar vi. Mums. Sedan hamnade vi hos Robin, jag var inte hemma förän vid halv ett. Då jag utförde världens bästa fickparkering. (Måste tillägga att pappa var både stålt och imponerad.)

Idag var det tid för jobb igen så det var bara att upp och hoppa när klockan ringde vid åtta tiden imorse. Efter jobbet köpte jag biobiljetter till kvällen, inhandlade ett cheese meal på ÖP grillen och körde till Robin för att fördriva tiden och här sitter jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0