I'm cool ;D

Idag har jag inte mycket att göra på jobbet. Jag är själv i butiken men Lasse håller till bak på lagret i ramverkstaden.

Jag har prismärkt lite varor med min "prispistol" pang pang. Hahah

 

Är jag inte snygg xD

Jag kan väl inte påstå att det har varit mycket folk idag. Därför har jag fixat lite inför skolstarten nästa vecka. (Inte för att jag lyckets med något av det jag för sökt med) På måndag börjar jag två av mina tre distanskurser, längtar nästan lite. Men bara nästan, ser redan nu framför mig hur all min fritid försvinner. Kommer ju trots allt plugga 75% om jag inte räknat fel. Den tredje kursen börjar en vecka senare. Men vi får de hur jag gör. Kan hända att jag bara pluggar en av dem nu och fortsätter med de andra två till hösten istället.

Jag har stora planer för bloggen mycket ska förändras, utseende, innehåll ja rubbet. men vi får se näår jag sätter planerna i verket. Kommer nog inte bli innan flytten iaf. Har massor som ska hinnas med innan det. Bla är det:

Jobb, skola, flyttpackning, planer inför sommaren, mer jobb, mer skola, mer flyttpackning, beställningar, inköp av möbler, ska en månads budget, mer jobb, mer skola och blogga så klart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0